2001 m. sausio 6 d., šeštadienis

Motyvacija

1. Pradėti reikia dabar. Rytojus niekada neateis, kaip ir sekantis pirmadienis. Jei skaitote šiuos žodžius – jūs jau padarėte pirmą žingsnį, toliau eikite tik į priekį ir jūs pamatysite rezultatus.
2.Baikite kaltinti save už priaugtus kilogramus. Viskas kas įvyko mūsų gyvenime turi savo priežastis ir pasekmes. Svarbiausia ne tai kas įvyko anksčiau, bet tai ką jus darote dabar, tam kad pašalinti šią problemą, ir tai ko jus galite pasiekti.
3.Mano lieknėjimas-tai ne valios klausymas, o eiliškumo. Jei aš nieko nevalgyčiau 2 metus aš sulieknėčiau 60 kilogramų - tai būtų valia, bet aš valgiau visiškai viską. Tiesiog sekiau taisykles kurias pati sukūriau. Tai nėra taip sunku kaip atrodo, po truputį visi įsitraukia į visa tai ir pripranta.
4. Jeigu kažkokiom dienom jums norėsis valgyti daugiau-tai normalu. Moters kūną pastoviai veikia hormonai, todėl kai kuriom dienom jums norėsis valgyti daugiau. Stenkitės padidinti porcijas diena tam, kad vakare neprisikirst.
5. Nereikia susigalvoti priežasties dėl kurios jūs lieknėjate. Suraskite energijos šaltinį savyje. Nuspręskite lieknėti tik dėl savęs ir daryti bet ką, kad nors vienu žingsniu priartėti prie savo tikslo.
6. Kiekvienas veiksmas turi atoveiksmį. Todėl nepulkite į kraštutinumus. Darykite tik tai ką įstengiate iškęsti, valgykite tiek kiek reikia. Jei jūs sugriežtinsite sistemą, jūs pradėsite lieknėti greičiau, bet svoris numestas streso pagalbą grįš labai greitai.
7. Nelaukite rezultatų per vieną dieną. Jūs priaugote svorio ne per vieną dieną, pasiruoškite mesti svorį po truputi.
8. Neužsibrėžkit supertikslų ir nereikia stengtis sulieknėti iki tam tikros datos. Organizmas pats žino, kiek jis gali numesti svorio šiame etape.
9. Baikite kartoti sau - Aš negaliu. Jūs galite-tegul tai būna ne 60 kg, o 5 - bet kuriuo atveju jūs nuo to tapsite tik gražesnė. Nuo frazės "Aš negaliu" - jūsų svoris nekinta. Jis kinta nuo jūsų veiksmų.
10. Kiekviena problema išsprendžiama. Negalvokite apie tai , kad galbūt pas jus atsiras raukšlių/strijų, oda nukars. Geriau pagalvokite apie tai kaip pasikeis jūsų gyvenimas, ir kaip lengviau jūs galėsite judėti be antsvorio. Jei jūs stengsitės ir gražinsite odą, ji liks tokia pat elastinga ir stangri.
11. Daugelis jumis netikės. Nepasiduokite provokacijoms iš giminių/šeimos pusės, eikite savo keliu. Aš tikiu jumis tik dėl to kad jums dabar reikia pagalbos kaip niekad. Tikėkite savimi - tai svarbiausia. Tikėkit savimi, o ne rezultatais.
12. Galutinį tikslą turėkite galvoje, kaip svajonę. Kai aš pradėjau lieknėti, aš giliai širdyje tikėjausi sulieknėti daug, bet aš pradėjau užsibrėžti realius tikslus-pirma100 kg paskui mažiau nei 100, paskui 90 ir tt. Tada jūs neturėsite nusivylimų, kad iki jūsų svajonės išsipildymo dar taip toli. O džiaugsitės turimais laimėjimas.
13. Jei jūs sutikote senus pažįstamus, ir jie pasakė pora negražių žodžių dėl jūsų išvaizdos, arba kažkas jums kažką nemalonaus pasakė, arba jūs nusiminusi, depresija - tai ne priežastis viska "užvalgyti". Ryte jums pasidarys dar blogiau, nuo to kad jūs prisivalgėte nakčiai.
14. Mylėkite save tokia kokia jūs esate. Jeigu jūs priaugote svorio, tai nereiškia, kad jūs bloga. Tai priežastis taisyti situaciją. Nereikia pravardžiuoti savo atspindžio veidrodyje- tai nepadės lieknėjimo procesui, o tik pablogins.
15. Nuosmukių jūs neišvengsite.Ir nereikia net bandyti, tai natūralūs organizmo ciklai. Reikia mažinti nuosmukių pasekmes.
16 Nuosmukiais vadiname visas priežastis dėl kurių stovi svoris.
18. Amžius neturi reikšmės. Lieknėja ir jaunos merginos ir jų mamos.
19. Kaip nustatyti svorį tinkamą sau? Svoris nėra idealus matas. Aš turėjau pažįstamą kuri su svoriu 65 o ūgiu 170 atrodė labai liekna. Aš gi su ūgių 175 ir svoriu 65 - atrodžiau pilnutė. Todėl aš manau, kad geriausiai žiūrėti į rūbų didžius. Mano nuožiūra moterys atrodo gražiai su 42-46 dydžiu.
20. Laikantis sistemos minus 60 galima sulieknėti tiek, kiek norite.
21. Žmogus, kuris nori suliesėt surast 100 galimybių, o kuris nenori suras 100 priežasčių.
22. Geriausi žodžiai- "Kiekviena skanėstą galima nusipirkti, o naujo gyvenmo niekada.

Oficialus saitas: http://www.mirimanova.ru/

Forumas: http://minus60.forum24.ru/

Jos foto prieš ir po lieknėjimo: http://www.mirimanova.ru/index.php/minus60_foto

vertė Cheeky_B & Mila4ka

0 komentarai (-ų):

Rašyti komentarą